<3

Presentera mig själv. -
rebecca löf,14 år gammal snart 15 (a). Glad,snäll cheeey.
Min första kärlek. -
haha Mathias ;)
Mina föräldrar. -
Mammmmmmmi som är awesome , och en papppi :)
Det här åt jag idag. -
flingor och fil
Vad är kärlek. -
det värsta som finns ibland, och ibland helt underbart.
Min dag. -
har inte hänt så mkt gick precis upp och kollar på one tree hill
Min bästa vän. -
Melisssa,Rebecka och Sara
dom vet allt om mig, sen såå finns det masssa andra jag berättar mkt för.
Min tro. -
att alla ska få en chans i livet.
Det här hade jag på mig idag. -
t-shirt,bh och troser
Mina syskon. -
lillebror jacoob :D
I min handväska. -
parfym,tamponger,busskort,pengar,tändare,en tröja,smink, hahah och en liten spegel
Den här veckan. -
har jag inte gjort mkt vart sjuuk
Detta ångrar jag. -
att jag går på hans sätt varje gång..
Den här månaden. -
kommer bli bra
Det här får mig att må bättre. -
Carrrigan
Det här får mig att gråta. -
jadu, inget ja vill dra upp här.
Det här saknar jag. -
så som det var förr när man var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0