Live life as if it were your last day

Presentera mig själv. -
rebecka johansen är jag. vad ska jag säga ? jag är 15 år och jag bor mellan ödeborg och färgelanda. de får räcka :)
Min första kärlek. -
hmm, de var svårt. har aldrig varit riktigt kär. jag började bli men de sket sig, och de var tack vore mig ! kärlek är inget att ha i denna åldern, då ska man bara leva och ha sina vänner hos än !
Mina föräldrar. -
jag har en mamma , men hon är inte samma mamma som jag hade förr, inte efter hon blev sjuk. hon är helt enkelt död för mig! det finns inte så mkt mer att säga om henne.
men däremot har jag min älskade pappa! världens bästa pappa, love ♥
Det här åt jag idag. -
haha två mackor än sålänge ;)
Vad är kärlek. -
det är svårt att förklara , om det ens går att förklara ?
Min dag. -
vaknade av att becca ringde, somnade om, vaknade av att max smsade, somnade om gick upp och åt ! nu sitter jag här vid dator och typ dööör !
Min bästa vän. -
det finns fler än en bästavän !
beccuz  emiliaaa och mose !!
det är nog dom som jag kallar bästavän för. sen har jag många andra som stor mig riktigt nära.
Min tro. -
jag tror på ett liv efter döden ! och jag tror på att alla förtjänar rättvisa
Det här hade jag på mig idag. -
mjukins tshirt
Mina syskon. -
min storasyster, gina hon flyttade när hon gick i 9an till skåne i tre år och nu bor hon i australien !
mina bröder, timmy och ricki.
I min handväska. -
handväska och väska.. tamponger parfym , mössa halsduk trorja det är nu, kanske något mer. ingen aning haha !
Den här veckan. -
har jag tillbringat med rebecca löf och uddevalla folk <3  fest och annat sånt !
Detta ångrar jag. -
jag ångrar väldigt mkt, men har lärt mig utav de också.
Den här månaden. -
kommer vara jobbig
Det här får mig att må bättre. -
queen river
Det här får mig att gråta. -
saknaden av min mamma
Det här saknar jag. -
så livet såg ut när man var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0