Dag 1 - 10 fakta om dig själv + en bild

  • jag är inte svensk, bara finsk, norsk och dansk!
  • jag har svårt att lita på folk, speciellt att släppa in dom i mitt liv.
  • jag har en ryggskada som jag kommer få leva med livet ut.
  • har bara tre vänner jag kan berätta allt för, som betyder oehört mycket för mig.
  • när min mamma blev sjuk, gick hela min värld under & jag har fortfarande ett hål i mig.
  • jag älskar hästar, men har inte ett stort intresse för det.
  • jag har ett ganska bra självförtroende.
  • jag skäms för saker jag gjort dom två senaste åren.
  • jag är dålig att ljuga för min pappa, för han är väldigt smart !
  • när jag blir sur kan jag bli uppkäftig och slita ur mig saker jag inte borde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0